Mirrors
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mirrors

Can you escape?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik ben echt veel te lang weggebleven...

Ga naar beneden 
+3
Lucien
Grim
Mykholas
7 plaatsers
AuteurBericht
Mykholas

Mykholas


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 12-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimezo maa 02, 2014 3:24 am

D:

Het spijt me dat ik zo enorm lang niet meer online ben geweest enzo... Ik moet deze periode nogal veel verslagen schrijven en presentaties maken en allemaal andere zooi doen... maar dat vind ik eigenlijk geen goed excuus want ik heb ook genoeg tijd niets gedaan en dan had ik net zo goed kunnen gaan rpgen... Alleen steeds als ik aan school ga werken wil ik schrijven en als ik schrijf wil ik aan school werken, dus ik schiet niet zo veel op. xD

Maar ik zal proberen weer te gaan reageren, want het is maart en het is dus bijna lente, dus nieuw begin, voorjaarszooi enzo... :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim

Grim


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimezo maa 02, 2014 7:44 am

Ach, soms is een tijdje niets doen ook goed? : D Geloof me, ik heb al een maand geen RPG shit meer gedaan, afgezien van het half-schrijven van Grim's character sheet. Maar goed, hopelijk word ik weer lekker actief als het weer minder depressief wordt enzo~

En waar is iedereen, btw? T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 09-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimezo maa 02, 2014 9:31 am

Dat vraag ik me dus ook al een week af. Sad Het is hier eenzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eris

Eris


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 27

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimema maa 03, 2014 2:02 am

Ik heb nu pas vakantie en ik was carnaval vieren, nu weer volop aanwezig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim

Grim


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimema maa 03, 2014 12:18 pm

Jeej :3

Gosh, wat heb ik dit kortere (voor mij) RPG'en gemist. Op mijn andere RPG schrijf ik +500 woorden, omdat iedereen dat daar doet :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 09-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimedi maa 04, 2014 3:54 am

Oe, het lijkt me best stoer om zo'n lang stuk te schrijven. Maar ik ben elk geval al verder dan op Kyon, toen twee regels ongeveer de max was, met moeite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim

Grim


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimedi maa 04, 2014 4:54 am

Haha, zekers! Ik typte ook maar twee/drie regels en nu BAM. Toch leuk om te zien dat je vooruit gaat en alles :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Katarina

Katarina


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimedi maa 04, 2014 7:36 am

Ik ben een beetje druk met veel dingetjes ;c

En Heartland kijken, dat is echt jeugdsentiment, haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim

Grim


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimewo maa 05, 2014 7:49 am

Meh, we zijn allemaal wat drukjes denk ik D:
Zelfs ik, ookal hang ik net iets teveel rond en doe ik te weinig.

Hmm, ik zit nu te denken of ik Grim ga laten freaken of niet. Shall I torture him or not, muahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina

Marina


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 31-01-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimewo maa 05, 2014 8:24 am

Ik ben er ook veel te weinig haha D:
Ik zal weer eens wat pit in Marina stoppen, even wat leuke dingetjes rond haar verzinnen en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim

Grim


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimewo maa 05, 2014 8:37 am

School is gewoon zo irritant, zeker nu ik op het hbo zit en zoveel meer moet doen dan op de havo. Ik word er gek van T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina

Marina


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 31-01-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimewo maa 05, 2014 8:45 am

Ah, dat is echt vervelend ja D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan,

Stephan,


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 09-02-14

Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitimedo maa 06, 2014 7:02 pm

Omg voor mij ook ontzettend veel sorry dat ik niet online ben enzo... Ben gewoon druk in mijn hoofd met vanalles en als ik ga schrijven nr er niet zoveel uit mijn vingers helaas...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ben echt veel te lang weggebleven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben echt veel te lang weggebleven...   Ik ben echt veel te lang weggebleven... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben echt veel te lang weggebleven...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mirrors :: De spam :: De spam-
Ga naar: