Mirrors
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mirrors

Can you escape?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Voorsteltopic

Ga naar beneden 
+14
Shirel
Semmy
Raven
Keira
Stephan,
Aiden
Isabelle.
Zukai
Adelaide
Vera
Eris
Eve.
Marina
Admin
18 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 30-01-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimevr jan 31, 2014 9:48 am

Stel je hier voor, zeg je naam en wat leuks. :3


Laatst aangepast door Admin op za feb 08, 2014 8:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mirrors.actieforum.com
Marina

Marina


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 31-01-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimeza feb 01, 2014 8:30 am

Ik zal me eerst even voorstellen dan. Ik ben Jaime, maar noem me Jai. Ben nu 16 jaar. Verder heb ik veel dingen waar ik van houd: boeken, series, films, celebrities, fictionele personages, lezen, schrijven, dansen. Ik heb veel fandoms en tumblr. Mijn liefde voor Robert Pattinson, Josh Hutcherson en Dylan o'Brien is erg groot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve.

Eve.


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 01-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimeza feb 01, 2014 10:37 am

Hey hey, ik ben Kellie en erg lang geleden dat ik op 'n Rpg site heb gezeten, hopelijk wordt t dit keer een beter succes. Ik ben 16, hou van boeken en kerken. Ik heb liefde voor Robert pattinson, Guus Meeuwis, YTG, paramore en heel veel meer. Ik schrijf graag en zing ook graag vals mee. Ook doe ik veel met Polyvore wAnt dat is leuk (kleding aaaaah <3)
Verder doe ik 4 vwo dus druk, druk, druk. Ik voetbal en werk bij de bristol
Oh en ik verveel me ATM..

Doei  Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Eris

Eris


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 27

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimeza feb 01, 2014 12:01 pm

Hellooooo ♥
Ik ben Nicolette, momenteel zeventien jaar oud. Ik zit in havo 5, spannend eindexamen jaar yay, ik ben dol op schrijven, tekenen & series kijken. Ik ben heel erg verslaafd aan The Tudors, GOT, LOTR, The Hobbit, HP, Dracula en nog een heleboel andere series/films/dingen ghehe. Verder ben ik niet zo interessant. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Vera

Vera


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 02-02-14
Leeftijd : 29

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimezo feb 02, 2014 10:09 am

Heyo!
Emma hier. 18 jaartjes jong (almost 19 tho). Momenteel heb ik een half jaar te overbruggen voor ik door kan met de PABO. In dit halve jaar volg ik een studie: Inleiding in de Psychologie en loop ik als vrijwilliger op een middelbare VMBO school. Ik houd me verder bezig met schrijven, lezen, tekenen, scrapbooken, armbandjes knopen en nog wel meer. Ik ben kinda obsessed met Harry Potter, GOT, LOTR, The Hobbit, OUAT, Fairy Tail and many more fandom stuff. Als je meer wilt weten mag je dat altijd vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 01-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimema feb 03, 2014 7:10 am

Hey,
Ik ben Nikki. Ik ben 14 jaar, maar ik word 30 maart alweer 15. Ik zit in de 3e en volg havo tweetalig onderwijs. Ik krijg bijna al mijn kernvakken + gym in het Engels (Het gedeelte 'tweetalig' dus). Ik houd van dansen. Ik volg danslessen sinds mijn zevende en zit momenteel in een wedstrijd team (dansstijl: hip-hop). Verder vind ik schrijven, tekenen, schilderen, fotoshoppen, lezen en nog een heleboel meer erg leuk om te doen. Ik volg een heleboel series en zal er wel een paar opnoemen. Pll, tvd, ouat, marvels agents of shield en nog een heleboel meer. Ik ben chicata op gSm. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zukai




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimewo feb 05, 2014 4:56 am

Hey! Ik ben Sasha, ik zit ion klas 3 en toe momenteel VMBO TL DA. Ik doe zelf aan boogschieten en ik hou erg veel van tekenen, muziek en dansen. Ik ben zoals men dat noemt een belieber en ik ben fan van on andere Eminem, Within Temptation, Kristen Stewart en nog een hele boel.
Ik kijk graag films en lees ook graag, met voorkeur fantasy zoals LOTR, POTC, THG, TWI, HB, Tunnels en nog veel meer ahha.

En mijn vorige account, genaamd Zuka is verwijderd... Maar ik ben dus dezelfde persoon..
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabelle.

Isabelle.


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 01-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimewo feb 05, 2014 10:33 am

Hee, ik ben Jannemieke, ben 14 jaar oud en doe nu atheneum 3. Ik hou van lezen, schrijven, series in één weekend afkijken en heel veel bands. Ik doe aan hockey, maar daar ben ik niet echt heel goed in. Ik ben socially awkward en breng veel tijd door op internet. Ik hou van de meeste soorten rock, van indie tot metal en ik hoop ooit de wereld rond te reizen in een hippiebus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden

Aiden


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimeza feb 08, 2014 9:39 am

Hello, ik ben Cynthia en ben 18 jaar oud, ja oud. Ik zit momenteel in mijn eerste jaar hoger onderwijs voor leerkracht in het lager onderwijs te worden. Ik ben enorm verslaafd aan boeken lezen, films en series kijken en verhalen schrijven, zoals de meesten hier waarschijnlijk. Verder weet ik niet goed wat er nog over me te vertellen valt, als je nog iets wil weten mag je het altijd vragen! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan,

Stephan,


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 09-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimezo feb 09, 2014 12:12 am

Aloha Esmée hier Smile Hmm wat ga ik hier eens over mezelf vertellen... eigenlijk ben ik heel saai dus er valt niet veel te vertellen maar toch maar even een lijstje opnoemen dan. Ik ben 18 (in september wordt ik pas 19 dus dat duurt nog eventje) Zit in 6 vwo, volgens jaar wegens ziekte ook nog een keertje dus voorlopig heb ik nog genoeg tijd om te rpg'en. Verder houd ik van schrijven, dansen (al doe ik dat momenteel niet meer) en dat was wel het meest interessante over mij te vertellen...

Ow nog een waarschuwing, ik ben af en toe lichtelijk gek (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimezo feb 09, 2014 8:52 am

Hoi, ik ben Eveline, 18 jaar alweer. Zit ook in de 6de en ik ben slecht in dit soort intro verhaaltjes, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 10-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimema feb 10, 2014 4:46 am

Hoi ik ben Oriella, 21 jaar en woonachtig in Heerlen. Ben afgestudeerd als directiesecretaresse/managementassistent.

Verslaafd aan:
boeken
series
snoep

Meer heb ik niet te vertellen, ciao!
Terug naar boven Ga naar beneden
Semmy

Semmy


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 10-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimema feb 10, 2014 11:10 pm

Hoooi, ik ben Romy. Ik ben 16 jaar en woon in Lelystad. Momenteel zit ik in 4 Havo. Mijn hobby's zijn, uhm ja.. Heb niet echt hobby's maar ik vind het heel erg leuk om te lezen, series kijken en ik doe aan hockey. Nou dat was het wel denk ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirel

Shirel


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimedi feb 11, 2014 9:07 am

Heyhoi, ik ben Anne, ik ben 13 jaar oud en ik zit nu in de tweede klas van atheneum tweetalig. Ik houd van eten, schrijven, naaien, lezen, eten (ja, nog een keer eten) en muziek (en nog heel veel andere dingen, maar die zijn niet echt belangrijk nu :p). En euhm tja... Dat was het wel denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mykholas

Mykholas


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 12-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimewo feb 12, 2014 8:44 am

Oké, dit is Anne: 17 jaar, 5VWO
Ik moet eens bedenken hoe we al die Annes uit elkaar moeten gaan houden, maar ik ben die Anne uit het verleden, voor de mensen die zich dat nog kunnen herinneren.
Ik lees/teken/schrijf om de zoveel tijd. Ik kijk wel naar series, maar door elkaar, dus ik begrijp er nooit zoveel van.
Ik ga deze keer (weer) proberen om actief te blijven, maar alvast sorry als dat niet het geval is.

Verder is er niet veel te zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 11-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimewo feb 12, 2014 9:42 am

Oké dan :3
Ik ben Merle, ik ben veertien jaar en zit in de vierde van het vwo. Buiten school doe ik aan musical en zit ik in de zanggroep van school. En verder teken ik graag, Photoshop ik graag en schrijf ik graag. Ook op Wattpad enzo ben ik nu wat actiever enzo, in plaats van alleen maar RPG'en, wat ik eerst deed. Euh... Moet ik nog iets kwijt - JA dat ik ju meedoe aan een zang- en aan een schrijfwedstrijd op goSupermodel meedoe en voor beiden tot nu toe door ben Very Happy *applaus*
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 11-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimeza feb 15, 2014 8:06 am

Ik ben Margaux, 15 jaar. Eh, ik hou van lezen (in het bijzonder Linkerhand van God, Mara Dyer, Geert De Kockere in het algemeen (laat me oke)) en schrijven - u did not see that one coming - en eh speerwerpen is epic en hordelopen ook. En shippen. En tv-series kijken die ik probably op de tv zou moeten kijken, maar kijk op een laptop want fuck u and ur logic en god, man, ik ben er vrij zeker van dat ik de meesten onder jullie wel ken. En zo nu en dan spreek ik in derde persoon, enorm megalomaan.
Je went wel aan me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim

Grim


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-02-14

Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitimevr feb 28, 2014 7:21 am

HO HO HO, KIJK EENS WIE VERSCHIJNT.
*kucht* Oké sorry~ Hi guys, ik ben Ruuz (volledige naam Ruziye). Ik ben 19 jaar en studeer aan het Saxion te Apeldoorn. Ik uh, ben al plusminus 7/8 jaar enthousiast RPG'er en ik ken een deel van deze groep hier zo ongeveer. Ik verloor jullie alleen de hele tijd door inactiviteit en shit xD Hopelijk niet deze keer!
Uh, ik hou van series, anime, games, kunst, schrijven, shippen en nog wel een tiental andere dingen tbh. Ik ben lichtelijk sadistisch voor mijn karakters, ik hou ervan om ze door allerlei drama te slepen >D Dat zul je wel snel genoeg merken, he he he.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorsteltopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorsteltopic   Voorsteltopic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorsteltopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mirrors :: De spam :: De spam-
Ga naar: