Mirrors
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mirrors

Can you escape?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 weetje het lijkt me...

Ga naar beneden 
+2
Keira
Eve.
6 plaatsers
AuteurBericht
Eve.

Eve.


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 01-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 6:39 am

...trouwens echt heel lastig om plekken te verzinnen om te meeten in een gevangenis  Shocked 
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 6:48 am

Ja mij ook!

Lijkt me niet dat die gevangen veel bewegingsvrijheid hebben, haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan,

Stephan,


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 09-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 7:03 am

Dat heb ik dus ook nog een beetje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve.

Eve.


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 01-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 7:14 am

ja precies.. en ik vond het op andere rpg's ook al zo lastig -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 7:17 am

Agh, misschien is het in deze gevangenis anders? Dat er zolang er aan de regels gehouden wordt er rondgelopen mag worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve.

Eve.


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 01-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 7:20 am

i dunno ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina

Marina


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 31-01-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 7:31 am

Nou ja, het is inderdaad wat lastig. Daar heb ik ook wel lang over na zitten denken. Maar bij de cellen is aangegeven dat je elkaar mag opzoeken. Je kan bij gezamelijke plekken veel verzinnen (misschien dingen die niet in echte gevangenissen zijn, maar hé, fuck logic) dingen als een bibliotheek, eetzaal, sportzaal, ect. De binnenplaats zou je beter kunnen zien als gewoon een grote buiten ruimte, net zoals bvb bij Franklin dat je een groot buitenterrein had, maar dan afgesloten met hekken. Het is een gevangenis waar je ruim bij kunt denken. Maar er zijn natuurlijk gewoon dingen die je niet kunt doen, haha, dat is alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve.

Eve.


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 01-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 7:46 am

dankje voor de uitleg Jaime c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 7:52 am

thanks ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 09-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimedi feb 11, 2014 10:54 am

En anders moet je maar gewoon bewaker worden, want die mogen overal komen.  Wink 
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve.

Eve.


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 01-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimewo feb 12, 2014 12:50 am

Tssss ik blijf fijn misdadiger
Terug naar boven Ga naar beneden
Jude

Jude


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 11-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimewo feb 12, 2014 4:38 am

Eve. schreef:
Tssss ik blijf fijn misdadiger

Misdadiger is way more awesome!  rabbit 
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan,

Stephan,


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 09-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimewo feb 12, 2014 4:54 am

Hell no Bewakers zijn cuwlie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 09-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimewo feb 12, 2014 4:56 am

Ik hoop dat ik die cuwlie niet als cutie moet lezen, want zo had ik er nog niet over nagedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan,

Stephan,


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 09-02-14

weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitimewo feb 12, 2014 4:58 am

haha neeee niet als Cutie lezen! Gewoon Cuwlie Smile (ik heb vandaag iets met overal ie achter plakken qua dit soort woorden... Stephan heet vandaag ook gewoon Stephie XD (ook al is dat eigenlijk een meidennaam) I don't care (A))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





weetje het lijkt me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: weetje het lijkt me...   weetje het lijkt me... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
weetje het lijkt me...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mirrors :: De spam :: De spam-
Ga naar: