Mirrors
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mirrors

Can you escape?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sorry dat ik zo traag reageerde

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimeza feb 15, 2014 5:46 am

Maar vanavond ben ik er de hele avond Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan,

Stephan,


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimeza feb 15, 2014 5:47 am

Sorry dat mijn personage nog steeds niet af is Embarassed Maar vanavond ga ik eraan werken dus hopelijk is hij dan af XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 10-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 6:50 am

Ik ben zelf ook niet bepaald actief haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jude

Jude


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 11-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 7:47 am

Was dit weekend ook ff druk bezig, maar ga vanavond maar weer ff reageren. Ik ga mezelf niet dwingen om te reageren als ik het druk heb ofzo, dat maakt het alleen maar minder leuk :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 8:24 am

Haha, ik wilde vandaag goed voor m'n M&o gaan leren, maar ik was m'n boeken vergeten  Embarassed 

Wat herkans jij eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jude

Jude


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 11-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 8:41 am

oeeps haha, ik heb ook nog niet erg hard geleerd hoor x)

nl en gs morgen en eco dinsdag
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 9:32 am

Ik vraag me inmiddels weer af waarom ik gs: de democratische rechtsstaat herkans. Het is best wel heel erg veel, niet moeilijk, dus veel bron- en toepassingskennis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 9:40 am

Haha, ik vond die bronnen toen zo kut, maar je moet vooral op die details letten daarbij toch?

Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 9:44 am

Ja, maar de details zijn makkelijk af te leiden als je de hoofdlijnen kent. Maar toch moet je er niet zo over denken, dus ik ga hem maar gewoon stressen voor morgen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 9:45 am

Doe maar niet, haha.

Ik stress zelfs niet, terwijl ik een 3.3 moet ophalen zonder geleerd te hebben xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 9:51 am

Maar dat is ook niet zo heel erg slim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 9:56 am

Agh, ik sta nog voldoende, en ik kan weinig meer doen op het moment. (zonder boeken, haha)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jude

Jude


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 11-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 7:37 pm

Ik heb voor nl en gs nog niet geleerd, alleen nog maar economie.:p maar nl maakt niet zoveel uit, moet gewoon duopresentatie even bossen en g's heb ik nog 2 uur de tijd om voor te leren na nl :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira

Keira


Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 09-02-14

Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitimezo feb 16, 2014 8:17 pm

Haha, ik heb 2+3 M&O, dus erna ga ik weer naar huis en pas 8+9 Frans, maar ik ga maar wiskunde leren denk ik in die tussentijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sorry dat ik zo traag reageerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sorry dat ik zo traag reageerde   Sorry dat ik zo traag reageerde Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sorry dat ik zo traag reageerde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mirrors :: De spam :: De spam-
Ga naar: