Mirrors
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mirrors

Can you escape?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tristan Barnich

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 11-02-14

Tristan Barnich Empty
BerichtOnderwerp: Tristan Barnich   Tristan Barnich Icon_minitimeza feb 15, 2014 7:27 am

a. Ik heb mezelf vrijgesproken van het aanvragen, want ik had al gezegd dat ik een bewaker ging doen in de chat. Voor zover mijn monoloog gevolg werd.
b. Je kan heel nauwkeurig het punt bepalen waarop ik iets had van fuck it. Ik geef de schuld aan de lijst.
c. Waarom is deze lijst in godsnaam zo lang? Wie interesseert zich in Tristans geloof? Wie interesseert zich in zijn geboorteplaats? Belangrijker nog, waarom is dat belangrijker dan zijn lievelingskleur?
De Basis

Naam: Tristan Barnich. En nee, hij is ook niet dol op zijn naam, hallo, wie zou dat wel zijn, maar het is alvast niet zijn schuld.
Roepnaam en of Bijnaam: Trixy. Nee, grapje – laten we dat hopen - , gewoon Tristan.
Leeftijd: 32.
Geslacht: Mannelijk.
Geloof en of Tradities: Tristans vreemdste gewoonte is om ’s ochtends altijd zijn kussen om te draaien en hij zou niet kunnen zeggen waarom, hij doet het gewoon.
Mirror/Bewaker/Misdadiger: Bewaker.

Innerlijk

Karakter
Goed: Tristan wordt niet snel kwaad: hij is verdraagzaam, tolerant. Hij kan het zich niet indenken waarom je er zelfs kwaad om zou worden als iemand zich niet helemaal gedraagt zoals jij het wil. Het is gewoon…mensen moeten zelf weten hoe ze zich gedragen – en als het een probleem is, dumpen we ze toch gewoon in een gevangenis? – en als dat je niet aanstaat, kan je net zo goed de band doorknippen. Simpel. Efficiënt. Tristan houdt van efficiënt werken. Urenlang staan dralen is niets voor hem. Straight to the point is zoiets dat het wel beschrijft. En hoewel hij het absoluut nooit zal toegeven, vindt hij knuffelen leuk. En ja, dat hoort hier, knuffelbaarheid is een zegen.
Slecht: Tristan is zo iemand die nooit zin heeft om twintigduizend kansen uit te delen. Het is niet zozeer dat hij zo uitzonderlijk koppig is, het is eerder dat hij het idee heeft dat, als mensen het bijzonder nodig vinden om zo ver te gaan dat ze een tweede kans nodig hebben, het ook wel iets zegt over de mens in kwestie. Hij heeft het niet snel door als hij niet gewenst is, verkeert weleens in de waan dat iemand hem best tof vindt, hoewel ze wel hints droppen à la “nee, sorry, ik ben druk vanavond, oeps, dat is jammer”. Sowieso is hij geen subtiele hint-snapper. Of subtiel. Nah, subtiliteit is zijn sterkste kant niet.  
Relaties: Over het algemeen zijn die met vrouwen, vrij stabiel en eh…weet ik veel, wat valt er nog meer over te vertellen? Het is gewoon zo oh hey, die zie ik wel zitten – date-gedoe – al dan geen relatie – hasta la vista bby.
Zwakke punten: Zijn knieschijven zijn kwetsbaar en verder is hij verschrikkelijk slecht in op tijd naar de kapper gaan, over ijs lopen en toegeven dat iets zijn schuld is.
Talenten: Zien welke sok op welke voet hoort, spaghetti maken, dingen onthouden.

Afkomst

Geboorteplaats: Ergens in de buurt. Anders zou hij er toch niet werken?
Familie: Ja. Hallo, hij heeft twee broers die niet van knuffelen houden, hij heeft een missie om te volbrengen.
Status: Ongetwijfeld als een bewaker. Al dan niet met donut. Nee, weet ik veel, hij is niet erg memorabel. Alias ik heb geen zin om anderen voor te schrijven wat ze van Tristan moeten vinden.

Uiterlijk

Lengte: 187 cm.
Bouw van het lichaam: Mag ik hier gewoon epic zetten? Vast niet. Ik vind dat het een vrij normaal lijf is maar dan wel epic.
Beschrijving haar: Het is bruin. Zo het bruin haar dat er mooi uitziet, niet het muisbruin.
Beschrijving Ogen: Ze zijn blauw en epic, yay.
Kledingstijl: Hij houdt van jeans. En weet ik veel, ruitjes. En is er niet zo’n raar uniformding voor bewakers? Probleem opgelost.
Opvallend aan Uiterlijk: Hij heeft een baard. Soort van.


Extra

Verleden: Eh god, hij is opgegroeid in één of ander stadje, was gedurende zijn puberteit het soort gast dat gemakkelijk vrienden maakte, maar niet zo in het middelpunt van de belangstelling stond, begon daarna aan zijn studies, kreeg uiteindelijk werk, is ontslagen en uiteindelijk is hij naar de gevangenis getrokken omdat er daar mensen nodig waren. Mocht je het willen weten, hij is niet van plan hier te blijven, maar goed, werk is moeilijk te vinden tegenwoordig.
Extra: How about no.

Plaatje:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan,

Stephan,


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 09-02-14

Tristan Barnich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tristan Barnich   Tristan Barnich Icon_minitimeza feb 15, 2014 7:29 am

Oke het awkwarde is dat mijn ouders me tristan wilde noemen als ik een jongen was geweest, maar okeeee verder leuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 11-02-14

Tristan Barnich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tristan Barnich   Tristan Barnich Icon_minitimeza feb 15, 2014 7:31 am

Je bent officieel gebrandmerkt als Tristan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan,

Stephan,


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 09-02-14

Tristan Barnich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tristan Barnich   Tristan Barnich Icon_minitimeza feb 15, 2014 7:33 am

Nouu das niet lief...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eris

Eris


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 27

Tristan Barnich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tristan Barnich   Tristan Barnich Icon_minitimeza feb 15, 2014 7:45 am

Goedgekeurd en ik vind hem sexy  Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tristan Barnich Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tristan Barnich   Tristan Barnich Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tristan Barnich
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoi Tristan wil een knuffelbeer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mirrors :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: